piątek, 11 stycznia 2013

Siemaa :D

   Witajcie, nie wiem dlaczego ale zawsze jakoś trudno mi zacząć... :D może na początek się przedstawię... mam na imię Kaja, rocznik 1997, urodziłam się w Niemczech mieszkałam tam jakiś czas, później przyjechałam do  Polski do małego miasteczka w województwie opolskim, jakiś czas później moi rodzice się rozwiedli i zamieszkałam w większym mieście jak widać dotychczas miałam skomplikowane życie choć wiele mnie nauczyło... jest wiele fauszywych ludzi których dopiero poznałam w tym większym mieście....zostałam raz wykorzystana przez chłopaka, upił mnie później na szczęście do niczego nie doszło choć jedno się zdarzyło czego raczej wolelibyście nie czytać. Jeśli chodzi o zainteresowania to lubię czytać książki (tylko o wampirach), kocham konie, często piję fantę <3 i lubię placki :D Bloga założyłam ponieważ dotychczas pisałam pamiętnik ale mam dwie siostry które lubią mi grzebać w rzeczach więc jednak nie mam prywatności w pokoju :D Mam nadzieję ze ktokolwiek czasami przeczyta jakiegoś posta i doradzi mi w trudnych sytuacjach  
                                                                                                                         Pozdrooo <3

10 komentarzy:

  1. Fajnie się zaczyna twój blog, ale musisz dodać więcej postów

    Będę wdzięczna za każdą obserwacje modaporadydlanastolatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zaczyna na pewno wpadnę jeszcze na twojego bloga zapraszam do mnie http://co-tam-u-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie się zapowiada i myślę, że będę tu wpadać częściej. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w prowadzeniu bloga :3 +też kocham konie :) a jeździsz gdzieś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D jeśli chodzi o konie to jeździłam cały rok i mam zamiar znów na wiosnę :D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się świetnie, ja również lubię placki :D
    Zapraszam do siebie http://my-world-lol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę czytać ;D
    zapraszam do siebie
    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń