piątek, 18 stycznia 2013

;)

    Jestem szczęśliwa !!!  W szkole poprawiłam wszystkie przedmioty, pół klasy nie zdało z matematyki , ale mi się udało :-D  W poniedziałek poszłam do kosmetyczki i zrobiłam sobie drugą dziurkę w uchu, jestem zadowolona i niedługo robię trzecią jak mi się ta zagoi, jak napisałam o tym koleżance że kiedyś sobie nawet chrząstkę w uchu przebiję to ona do mnie że zwariowałam, że mi coś odbija i że będę chodziła jak święta krowa obwieszona cacuszkami, ona sama zachowuje się jak upośledzona, nigdzie nie wychodzi z domu i nie ma kontaktu ze światem.... w szkole jak innym powiedziałam to mi powiedzieli że fajnie mi w tym kolczyku i nawet sami  się zapytali czy zrobię sobie kolejną dziurkę a ta jedna koleżaneczka jest o wszystko zazdrosna, boli mnie strasznie to że odkąd się przeprowadziłam poznałam dużo fałszywych koleżanek, lub wybierających ode mnie pieniądze ;( Karolina o której pisałam powyżej pisze do mnie często na gadu uważa że jesteśmy przyjaciółkami choć ona moją nie jest, jak jej powiedziałam kiedyś prawdę że możemy się tylko kolegować a nie przyjaźnić to poszła do mamy....wygadała o mnie jakieś dziwne rzeczy i od niej mama mi zrobiła awanturę przed szkołą że nie spodziewała się tego po mnie i krzyczała na mnie nie wiem czemu, parę osób z mojej klasy się o tym dowiedziało i zaczęli rozpowiadać o karolinie plotki, w mojej klasie nie podoba mi się to że nikt nie może dotrzymać tajemnicy, wszyscy wszystko mówią i obgadują za plecami. Jeśli ubiorę droższe ubrania do szkoły to już dziewczyny są wredne i zazdroszczą. Jak jeszcze mieszkałam w woj opolskim w szkole przyjaźniłam się ze wszystkimi i nawet na lekcjach z kolegami siedziałam teraz to jest inny świat... niby mam jakieś tam koleżanki czy przyjaciółki ale wszystkie fałszywe...Z dnia na dzień myślę że będzie coraz lepiej. Nie potrafię się doczekać aż skończę gimnazjum i pójdę do liceum i może będzie lepiej.

    Moja siostra tylko o rok starsza chodzi z narkomanem, jest bez myślna i zachowuje się jak wielka pani, mama wygląda jakby miała 20 lat i sie tak zachowuje chociaż ma 40 ,  zaczęła wychodzić ze znajomymi wieczorami i poznała kogoś na szczęście dobrego, młodsza siostra która ma 13 lat jest zamknięta w sobie i wszystko trzymie w sobie... Ja na szczęście poznałam świat miałam okazję brać narkotyki kolega proponował mi sprzedaż lecz odmówiłam  raz pociągłam od znajomych i strasznie wciągające więc naprawdę nie próbujcie!!! Gdy zrezygnowałam z norkotyków, alkoholu i grubych imprez siedzę częściej w domu, uczę się do szkoły i udało mi się pozaliczać  więc jestem z siebie dumna a w ślady ojca nigdy nie pójdę. Co do mojego życia to po gimnazjum chcę iść w liceum do klasy mundurowej strasznie podoba mi się ten kierunek i chciałabym kiedyś zostać policjantką, i pomagać dzieciom przeżywającym to co ja kiedyś z psychicznym tatą... W przyszłości chciałabym wyjechać do Londynu <3 strasznie kocham to miasto i mam nadzieję że moje marzenie się spełni :-)

25 komentarzy:

  1. świetny post!
    Gratuluję poprawienia ocen ;-)
    pozdrawiam c;

    http://justwonderful-q.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że sobie radzisz. Jak widzę jest coraz lepiej ;-) Jestem z Ciebie dumny! Trzymam za Ciebie kciuki. Idź do tego liceum na ten kierunek i pomagaj innym. Nikt tak nie pomoże dzieciom jak Ty w tej sprawie bo sama to przeżyłaś.
    Londyn jest piękny bywam tam i ciągle zaskakuje. Kocham to miasto.
    Kurczę normalnie mam ochotę Ciebie tam zabrać ;D Warto mieć marzenie ;) Jestem pewien że Twoje odnośnie Londynu się kiedyś spełni ;)
    Czekam na dalsze posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie piszesz wpadnę tu jeszcze ;D
    Zapraszam do mnie
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałem "Świat staniki nastolatki". Jprdl . Zajebiscie piszesz a co za tym idzie bardzo przyjemnie się to czyta. Zapraszam w wolnej chwili. POZDRAWIAM Mateusz


    http://mateuszkantor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężkie masz życie :( Ale gratuluję Ci z całego serca tego co już osiągnęłas i osiągaj więcej !

    OdpowiedzUsuń
  6. http://klaudia1846.pinger.pl/ zapraszam ! byłaś już 1 lecz zapraszam częściej ! ;** świetny post

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny post
    P.s. dzięki. Że do mnie wpadłaś, własnie sie pdwdzieczac :-). Mam nadzieje, ze tak jak w swoim komentarzu u mnie na pisalas brdziesz wpadac, bo nie ukrywam, ze bardzo mi na tym zależy. Dla przypomnienia oto mój blog : claud-pink97.crazylife.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog, bardzo fajnie sie czyta twoje posty.
    Zapraszam do siebie: http://my-world-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam 2 dziurki w uchu i chce zrobić 3 ;-p
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie piszesz ;D

    + obserwuje, licze na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super ja ci życzę powodzenia :)) Londyn jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja nie mam wgl. dziurek w uszach:c
    Londyn jest super, też chciałabym tam pojechać, ale nie wiem czy mi się uda
    pzdr. cukierkowa-bombonierka.blogpost.com
    obserwuje i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog :
    www.tanecznedusze.blogspot.com
    + obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na początku zerknęłam i szczerze mówiąc nie chciało mi sie tego czytac,ale zaczęłam i nie moglam skonczyć;) Bardzo fajnie się czyta;)

    http://l0veandl0vee.blogspot.com/
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, to bardzo fajnie że wszystko poprawiłaś :) Dobrze sobie radzisz z życiem, mimo otaczających Ciebie "narkomanów". Może spróbuj pomóc siostrze :)
    http://planetaweneei.blogspot.com <- tymczasem nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieźle porąbana klasa, spoko nie jesteś jedyna. Ja jestem w 2 gimnazjum i znam naprawdę wielu fałszywych ludzi -.- Po prostu XXI wiek xd

    myy-inspirationn.blogspot.com Zapraszam! : ))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zaciekawily mnie twoje wpisy, są takie zyciowe..

    ZAPRASZAM DO MNIE: my-reflections-and-more.blogspot.com/ - znajdziesz tu notki o zyciu i problemami z nim zwiaznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam cię do Libster Blog.
    zapraszam:

    http://fashionlesses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super gratuluję poprawionych ocen ;) W sumie ja też chcę wyjechać do Londynu. O nic więcej rodziców nie prosze ale to tylko puste słowa bez nadziei. Oby było u ciebie coraz lepiej!
    Tejemna z zapytaj.onet

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukałam takiego bloga bardzo długo i wreszcie znalazłam. Piszesz bardzo ciekawie, Podoba mi się. Zapraszam do mnie. :3

    http://all-for-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. to twoje prawdziwe to jest tak podobne do mnie chodź ja jestem zorow uczennicą lecz ojca nie mam a też się przperowadziłm niby mam kolezankia ale fałszywe szczefgólnei jedną Karolinę Wieźma prawdziwao nią a moała ze szkoły nie wyleciałam bo powiedziełam co oniej myśle a ona do pułki mi alkochol podłożyła dopieor na kamarze wsyztsko sie nagrało uff naszczęscie się udała witaj w klubie fajny blog ja też marze o londynie

    OdpowiedzUsuń
  22. naprawdę ciekawy blog. Widzę, że nie masz łatwego życia, zresztą tak jak większość. Gratuluję poprawienia ocen i powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    Fałszywych przyjaciół jest wielu. Dopiero z czasem znajdziemy tego jednego prawdziwego ;)
    http://zycieniejestjakbajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń